Wszystko o skuterach!!

Witaj na forum o skuterach!!


#1 2009-07-27 18:00:04

` hIrd[^]

Nowy użytkownik

9647222
Zarejestrowany: 2009-07-26
Posty: 2
Punktów :   

Kymco S9

Wożę się super 9 [czerwono-czarny] na razie nic nie wymieniałem i nie pozbyłem się blokad ponieważ skuter jest nowy dopiero co dotarty [około 600km przejechane]. Niestety nie można go już nazwac nówką ponieważ miałem mały wypadek a w jego efekcie mam zrysowany lewy bok;/ Skuter prezentuje się tak:


http://mototrend.pl/sklep/images/skutery/kymco_super9_1.jpg

Rocznik 2008 i leci na blokadach 57km/h

Kilka słów o KYMCO:
Kwang Yang Motor Company czyli w skrócie KYMCO jest dużym azjatyckim producentem skuterów. Jego produkty głównie wędrują na daleki wschód i do południowej europy. Bardzo pożądne skutery oparte na japońskiej technologii. Jego ceny są atrakcyjne i napewno konkurencyjne względem znanych marek. Poza skuterami KYMCO ma w ofercie również motocykle o pojemności 125 ccm: Zing (chopper) i stryker (enduro).


Kilka słów o S9:
S9 nazywany także Super 9 to najbardziej sportowa konstrukcja Kymco w klasie 50 ccm. Ostra, agresywna stylistyka idzie w parze z bardzo dobrymi osiągami i własnościami jezdnymi.
Design podoba się większości oceniających wygląd tego skutera.
Za wadę trzeba uznać sporą szerokośc skutera, do której trzeba się przyzwyczaić, podczas przeciskania się w korku.
Światła są zaprojektowane nowocześnie, niektórzy powiedzą , że sportowo, świecą za to bardzo dobrze, zarówno drogowe jak i mijania.
Kierunkowskazy wbudowane w obudowę z przodu , a z tyłu zespolone z tylną lampą są ładne i dobrze widoczne zarówno z przodu jak i z tyłu.
Stabilność nawet przy dużych prędkościach wzorowa.
Silnik to mocna 2 suwowa jednostka konstrukcji tajwańskiej.
Chłodzony jest cieczą silnik zapewnia bardzo dobre osiągi, potwierdzają to użytkownicy tego skutera , którzy cenią trwałość jednostki napędowej oraz osiągi , które zapewnia. Osiągami nie odstaje od uznanej czołówki skuterów klasy super-sport.
Komfort jaki zapewnia odczuwamy za każdym razem , gdy przyjdzie nam podróżować po dziurawej drodze. W tej dziedzinie może sie równać z Gilerą Runner uznawaną za najwygodniejszą z pięćdziesiątek.
Hamulce są kolejna zaleta tego modelu , ich siłę mozna łatwo dozować i nie trzeba używać dużej siły aby zatrzymać ciężką S9. Z przodu to 2 tłoczkowy hamulectarczowy , a z tyłu również tarczowy hamulec, ale 1 tłoczkowy.
Schowek pod siedzeniem jest duży jak na sportowca, znacznie wiekszy niz w Peugeot Speedfight 2.
Zegary są dosyć bogato wyposażone składają się na nie: obrotomierz, prędkościomierz, kontrolka oleju, cieczy chłodzącej,śwaiteł drogowych.
Kymco produkuje słabszą , chłodzona powietrzem wersję , która jest niedostepna w oficjalnej sieci sprzedaży w Polsce.
Posiada ona bęben z tyłu zamiast hamulca tarczowego , nie posiada obrotomierza, i jest około 10% tańsza niż chłodzona cieczą wersja na innych rynkach.
Importer w 2007r daje na ten model 2 lata gwarancji.
Za tę cenę trzeba uznać S9 za atrakycjną ofertę na Polskim rynku.

źródło wiedzy >CLICK<


Pozdro bY wojtas;]

Ostatnio edytowany przez ` hIrd[^] (2009-07-28 12:59:36)


Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie zmienia się skutecznej metody.

                                                | Copyright (c) 2009 ` hIrd[^] |
                                                                                                          | Pozdr&Pocwicz |

Offline

 

#2 2009-07-28 11:35:21

Suchy

Administrator

4269624
Zarejestrowany: 2009-07-16
Posty: 12
Punktów :   

Re: Kymco S9

który rocznik tego skutera i ile ci leci teraz...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przybory krawieckie warszawa materace hilding distal wrocław psycholog Piła